اس ام اس ها و عکس نوشته های تبریک روز زن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 1364
نویسنده : نوری

خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفریده شد

لبخند زیباى خداوند روزت مبارک !

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

پنهان نمیکنم ز شما ، دوست دارمت

اندازه خدا ، به خدا دوست دارمت

هرچه از زمین و زمان خسته ام ولی

برون از تمام قید و بندها دوست دارمت

روزت مبارک

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )اس ام اس های تبریک روز زن

آسمان آبی چشمان تو مال من است / تا زنم پر در میان آسمانت همسرم

هر زمان تا از تمام زندگی خسته شدم / عاشقم کردی به راه زندگانی همسرم

روزت مبارک ، دوستت دارم

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )اس ام اس روز مادر

خوش آهنگ ترین نغمه های هستی نثار قلب خسته و صبورت . . .

روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )تبریک روز زن

پنجره را باز میکنم ، طلوع را میبینم و غروب را فراموش میکنم . . .

از اینکه در قلبم هستی و عشق منی افتخار میکنم . . .

روزت مبارک

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )روز زن مبارک

ای زن ، ای الطاف دستِ حضرتِ پروردگار / ای تو بهتر از همه هستی ، به صد ره آشکار

خنده ات چون روشنایِ صبحِ هستی ، پر ضیا / خنده ات چون دامنِ عرش خدا ، مهدِ صفا

روزت مبارک

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

در ثانیه های بودنت می مانم . . .

در فصل شکست خوردنت می مانم . . .

یک سال نه ده سال چه فرقی دارد !

تا لحظه دل سپردنت می مانم و دوستت دارم . . .

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )اس ام اس روز زن

زنان را همین بس بود یک هنر / نشینند و زایند شیران نر

زن بلا باشد بهر کاشانه ای / بی بلا هرگز مبادا خانه ای !

روز زن مبارک

hou4052 روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

زنان قبل از مادر شدن ، “ پری ”

و بعد از مادر شدن تبدیل به “ فرشته ” می شوند . . .

فرشته ی زمینی روزت مبارک

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )اس ام اس جدید تبریک روز زن

چیزی که در زن ، قلب مرا تسخیر میکند ، مهربانی اوست ، نه روی زیبایش . . .

( شکسپیر )

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

اس ام اس های تبریک روز زن

همسر عزیزم زن زندگی من بدان همیشه و در هر شرایط دوستت دارم. عاشقانت همه

نامی و نشانی دارند آنکه در عشق تو بی نام و نشان است منم.

روزت مبارک عزیزم . . .

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

روز زن مبارک

کمترین آرزویم این است:

هرگز با چشمان مهربانت، نامهربانى روزگار را نبینى ناز بانو!

روزت مبارک

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )تبریک روز زن

من زن شدم تحملی پایدار

یک دنیا از سیبی گفت که من چیدم

ولی هیچ کس نگفت نشان عشق

سیب سرخی شد که من به آدم دادم

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )اس ام اس های تبریک روز زن

همسر از نام تو سر شود ای همسر من

قامت سرخ لبت خوابگه بستر من

من که هر شب پیش تو قربانی و دل داده ام

من به شوق روی تو از مادر خود زاده ام . . .

روزت مبارک ، دوستت دارم

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

متن زیبا برای تبریک روز زن

سهم من از زندگی دستان پر مهر تو شد / می ستایم من تو را تا آخر عمر همسرم

در میان اوج تنهایی تو با من مانده ای / تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا همسرم

روزت مبارک

womens day postcards4 روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )اس ام اس روز زن مبارک

یه ضرب المثل قدیمی میگه :

عمر دست خداست ، زن وسیله است !

روز زن مبارک

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )متن و جملات زیبا برای تبریک روز زن

نام تو رازی نوشته بر بال پروانه هاست . . .

گلها همه به نام تو مشهورند . . .

آیینه های از انعکاس نام تو می خندند و من تنها برای تو می گویم:زندگی کن تا زنده بمانم . . .

روزت مبارک

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

متن عاشقانه برای تبریک روز زن

ای زن، ای الطاف دستِ حضرتِ پروردگار

ای تو بهتر از همه هستی، به صد ره آشکار

خنده ات چون روشنایِ صبحِ هستی، پر ضیا

خنده ات چون دامنِ عرش خدا، مهدِ صفا

روزت مبارک

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

اس ام اس روز زن

روز زن مبارک باد

با دادن یک هدیه خود را یک سال بیمه بدنه و اعصاب کنید!

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

روز زن

بیشتر مردان موفقیتشان را مدیون زن اولشان هستند

و زن دومشان را مدیون موفقیتشان !!!

روز زن مبارک

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

اس ام اس روز زن

افتخار زنان همین بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت

بانوی بهشت، فاطمه زهرا(س) روز زن نامیده شده است .

روز زن مبارک

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

روز همسر مبارک

سهم من از زندگی دستان پر مهر تو شد

می ستایم من تو را تا آخر عمر همسرم

در میان اوج تنهایی تو با من مانده ای

تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا همسرم

روزت مبارک

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

اس ام اس های روز زن

در ثانیه‌های بودنت می‌مانم

در فصل شکست خوردنت می‌مانم

یک سال نه ده سال چه فرقی دارد

تا لحظه دل سپردنت می‌مانم و دوستت دارم . . .

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

اس ام اس تبریک روز زن

همسر عزیزم

هر لحظه در کنار منی عاشقانه تر

با قلب عاشق و بدنی عاشقانه تر

بر التهاب سرخ تنت نقش می زند

هر روز طرح پیرهنی عاشقانه تر

دوستت دارم ، روزت مبارک

D9BED8B1D988D981D8A7DB8CD98420D987D8A7DB8C20D8B2DB8CD8A8D8A720D98820D8ACD8AFDB8CD8AF20D986D988D8B4D8AAD98720D8B4D8AFD98720D8A8D8B1D8A7DB8C20D8B1D988D8B220D8B2D98620D8AFD8B120D8B3D8A7D9842095 روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

اس ام اس روز زن

همسرم ؛ ای که در تاروپود وجودم و در جای جای قلبم

حضورت همیشه احساس می شود .

تو که گرمی بخش زندگی ام هستی ، همیشه دوستت می دارم .

روزت مبارک .

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

اس ام اس زیبا برای روز زن

مکرر گشته ام از زندگی سیر /بهای کادوی زن شد نفس گیر

چرا در روز زن طلا و سکه / ولی روز پدر شرت و عرق گیر !

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

متن روز زن

زن، عنصر تابناکی است که زیر بنای فضیلت‌های انسانی

و ارزش‌های والای خلیفه‌ا… در جهان است.

همسر عزیزم، روز زن بر شما مبارک باد

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

تبریک برای روز زن

ای زن، ای تصویرِ پاکِ نقش بندِ کاینات

ای تو را خوانده همه،  پیدایی عشق و حیات

این ودیعه کرده در تو، آفرینشگر که چون

پروریدِیم، در تنت از خونِ خود در اندرون

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

روز زن مبارک

یک دهان خواهم به پهنای فلک / تابگویم وصف زن را یک به یک

زن مگو دریای راز مرد هاست / مرجع رازو نیازو دردهاست

زن چه باشد آشنایی ناشناس / هرزمان پیداشود در یک لباس

آسمان آبی چشمان تو مال من است / تا زنم پر در میان آسمانت همسرم

هر زمان تا از تمام زندگی خسته شدم / عاشقم کردی به راه زندگانی همسرم

روز مبارک ، دوستت دارم

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

اس ام اس جدید برای تبریک روز زن

زنان تحصیل کرده همسران خوبی از آب در می آیند

زیرا برای این که توضیح دهند که چرا غذا شور یا بی مزه شده

واژه های  بیشتری در دست دارند !

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

دانلود اس ام اس روز زن

پنهان نمیکنم ز شما ، دوست دارمت

اندازه خدا ، به خدا دوست دارمت

هرچه از زمین  و زمان خسته ام ولی

برون از تمام قید و بندها دوست دارمت

روزت مبارک

65698655312141331691085218810322614102192 روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

اس ام اس روز همسر و روز زن مبارک

نام تو رازی نوشته بر بال پروانه هاست

گلها همه به نام تو مشهورند

آیینه های از انعکاس نام تو می خندند

و من تنها برای تو می گویم

زندگی کن تا زنده بمانم

روزت مبارک

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

اس ام اس جدید روز زن

زن ، روشن ترین افق پیروزی ، پرشکوه ترین اوج موفقیت است

بوسه بر دستان پر مهرت میزنم و شکوه بیشتر را برایت آرزو میکنم

همسر عزیزم ، روزت مبارک

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

جدیدترین اس ام اس و متن های باحال برای روز زن

روز زن، روز نور گرفتن از درخشان ترین خورشید هدایت

روز آموختن باغبانی گل های خوشبوی یاس و نرگس

بر همه رهروان جاده سعادت مبارک باد . . .

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

روز زن

میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل

صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

و هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر

را به همه مادران تبریک و تهنیت میگوئیم . . .

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

روز زن مبارک

مژده به آقایان :

پژو ۴۰۵بدون ایر بگ – بدون کمربندایمنی – آماده آتش سوزی بدون دلیل

دوگانه سوز و آماده انفجار- بهترین هدیه برای همسر دلبندتان در روز زن !

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

متن های زیبا تبریک روز زن

دو موجود هستی گرامی تر است

یکی میهن و دیگرش مادر است

ستایش کنم زن که او مادر است

که مادر سزاوار زیب و زر است

تو ای مادر من نوای میهن من

کنم خواب در اغوشت ای سرور من

روز زن بهانه ای است برای تشکر از شما و من خیلی دوستتون دارم
و حاضرم همه دنیامو دو دستی تقدیمتون کنم . . .

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

و خداوند زن را نمک زندگی آفرید تا مرد را از گندیدگی نجات دهد !
روز زن مبارک !

u2nz ruze madar www yasgroup ir 33.x32222 روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )همسرم عزیزم ، روز زن فرصتی برای ابراز عشق من به توست
و من با همه توانم صمیمانه تو را میبوسم و دوستت میدارم . . .

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )مژده به آقایان : پژو ۴۰۵ بدون ایر بگ – بدون کمربندایمنی – آماده آتش سوزی بدون دلیل
دوگانه سوز و آماده انفجار- بهترین هدیه برای همسر دلبندتان در روز زن !!!

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

دوست دارم همیشه همرنگ صداقت باشی .
روزت مبارک همسر عزیزم . تنها تکیه گاه منی دوستت دارم . . .

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

همسرم روزت را تبریک گفته و هزاران هزار شاخه ی روز صورتی را به همراه تمام عشق که
موجودیم است تقدیمت می کنم قربونت برم بدون که همیشه دوست داشتم دارم و
خواهم داشت . . .

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

همسر عزیزم زن زندگی من بدان همیشه و در هر شرایط دوستت دارم. عاشقانت همه
نامی و نشانی دارند آنکه در عشق تو بی نام و نشان است منم.روزت مبارک عزیزم . . .

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

همسرم، معنای عشق و دوستی را در تمنای وجود تو یافتم.
مادرم، با تو زیستن، بهشتِ زندگی من است . . .

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

بیستم ماه جمادی
این ندا دادی منادی
آمده هنگام شادی
فاطمه از مام زادی
و مادر تمام شیعیان بر شما و تمام ایرانیان مبارک باد.

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

شد جهان پرشور و غوغا
صفحه ی گیتی مصفا
بیت احمد طور سینا
پانهد زهرا-س به دنیا

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

چه گویم در مقام تو , تو ای روح اهورایی , تو نور چشم خورشیدی
تو زهرایی , تو زهرایی . . .

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل
صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
و هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر
را به همه مادران تبریک و تهنیت میگوئیم . . .

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر
قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد . . .

sms line روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )

سرای احمد امشب رشک طور است / زمین و آسمان غرق سرور است
نهد پا در جهان دخت محمد-ص / به راهش از جهان گلریز حور است . . .

hou4052 روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )womens day postcards4 روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )D9BED8B1D988D981D8A7DB8CD98420D987D8A7DB8C20D8B2DB8CD8A8D8A720D98820D8ACD8AFDB8CD8AF20D986D988D8B4D8AAD98720D8B4D8AFD98720D8A8D8B1D8A7DB8C20D8B1D988D8B220D8B2D98620D8AFD8B120D8B3D8A7D9842095 روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )65698655312141331691085218810322614102192 روز زن مبارک ( متن های زیبا و دوست داشتنی برای تبریک روز زن )




:: برچسب‌ها: زن , روز زن , ,

مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com